vrijdag 5 december 2008

Sneeuw, Sneeuw en nog eens Sneeuw!!

We werden vanmorgen wakker en onze héle wereld was wit! Werkelijk álles was ondergedompeld in het witte goedje wat we sneeuw noemen. Een prachtig plaatje met zo'n 40 cm reeds. En we hebben geluk, want een kleine 7 km naar het zuiden richting Arendal, hebben ze "sludd" een combinatie van natte sneeuw en regen. Er was dan ook al een ongeluk gebeurd op de E18. Nee, dan heb ik toch liever een pak sneeuw voor de deur.

Het is dan ook pret voor de hele familie. De meiden zitten nu nog te kleuren, maar als ze zometeen aangekleed zijn, zullen ze vast gaan sleetjerijden. Hans verheugt zich vanmiddag, als t-ie om 4 uur thuis is op het eerste gebruik van onze gloednieuwe snøfress (een soort grasmachine voor sneeuw). Ik ben blij dat ik gisteren nog naar de supermarkt ben geweest en vandaag niets hoef (behalve stofzuigen en strijken) en oma Ans is blij dat, stel je voor dát de stroom uitvalt, ze dan naar boven kan komen, waar de kachel lekker snort! Als ik zometeen dan ook klaar ben met m'n huishoudelijke taakjes, ga ik weer heerlijk aan de kerstkaartjes werken. Want je weet nooit of je met kerst hetzelfde plaatje buiten hebt en dan kun je natuurlijk alvast maar in de kerststemming komen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heerlijk al die sneeuw.
Vooral fijn voor de kids.
Laat ze er maar lekker van genieten.
Wij moeten het hier met natte sneeuw doen, en dat is alleen maar een vies zooitje.

Groetjes,
Annelies