dinsdag 27 mei 2008

VERKOCHT!!

OK, weliswaar onder voorbehoud, maar donderdag gaan we de voorlopige koopakte tekenen van de verkoop van ons huis! Ik kan het niet meer voor me houden hoor, net als ons mam. Zij heeft netjes alle voorbehouden afgewacht, maar dat kan ik nu niet meer! Dan zou ik nog tot 13 juni moeten wachten met het vertellen. Nee dat gaat te ver!

Het is nu een puinhoop in huis. Hans trekt alle kasten en laden open om te kijken wat hij allemaal mee moet nemen vrijdag naar zijn nieuwe woonplaats. We zijn administratief nog een hoop aan het regelen, nu we de verkoopdatum (18 juli) van ons huis weten. En daarbij moet het gewone leven nog gewoon doordraaien. Dus de strijk staat er nog en ik zal zometeen eerst eens gaan stofzuigen (hihi). Nu ga ik samen met Annika, Malin naar school brengen. En dit alles met een blij en opgelucht gevoel in m'n buik!!

9 opmerkingen:

Ans zei

Moeilijk hé om het nog een beetje geheim te houden. Ik heb echt gewacht tot de voorlopige koopovereenkomst was getekend. Nu maar hopen (ik zal duimen vandaag) dat ze niet terugkrabbelen.
Mam

Anoniem zei

Proficiat!!!!

Groetjes,
Annelies

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!
Ik hoopte het al voor jullie. Zag gisteravond het bord "te koop" niet meer in de tuin staan.
Tot vanvond (wordt extra feestelijk).

groetjes,
Anita vdK

Anoniem zei

JOEPIE !!!!!!!!
Weer een last minder. Hopelijk gaat het nu met de dag makkelijker worden.
Kasten verder leeg, minder administratie, weer een beetje regelmaat, gewoon lekker thuis je gangetje kunnen gaan zonder dat er weer mensen komen kijken.

Het zal nog niet allemaal van zelf gaan maar ik denk dat je nu toch wel een beetje vleugeltjes hebt gekregen.

Veel succes volgende week in Noorwegen en ik blijf je volgen.

Groetjes,
Sandra Arnouts

Anoniem zei

Ja, ja ik heb het gelezen. Gefeliciteerd met de verkoop van beide huizen, dat zal best een pak van jullie hart zijn. Nu maar verder lekker rommelen, inpakken, weer uitpakken enz. enz. Heel veel succes verder en we blijven lezen. Groetjes Rien en Nini

Unknown zei

GEFELCITEERD !! En succes de komende weken......groetjes Gina

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd zeg. ik kan me best voorstellen dat je het niet voor je kunt houden.
Heb je het nu verkocht aan die mensen die drie keer zijn wezen kijken?
Heerlijk gevoel he? Daar hoef je je in ieder geval niet meer druk om te maken.
Hoe verhuizen jullie alles?
Succes met de verdere voorbereidingen het komt nu allemaal dichterbij.

groetjes Nancy en de rest.

hennie8 zei

Hoi Hans en Nicole
Zijn net terug van vakantie en kom eerst even kijken hoe de toestand nu is
Wat leuk dat ook jullie huisje zo goed als verkocht is , een hele zorg minder.En nu de grote dag morgen, hoop dat het er in Noorwegen ook nog goed bij ligt
Wens jullie een fijne overtocht en veel geluk in Noorwegen . Ik hoor nog wel hoe het verder afloopt
Groetjes Hennie

Jan Suijkerbuijk zei

Ha beste van de Rijzens,

Ik hoorde het en hoewel ik toch verbaasd was, was ik het eigenlijk ook weer niet. Denk dat jullie daar perfect in het plaatje passen. En dat plaatje, zo zie ik op de foto's is erg mooi!

Heel veel succes, gefeliciteerd en vergeet Nederland niet!