maandag 21 april 2008

D-NUMMER

Ja hoor, ook ik heb nu mijn D-nummer. Dat is een tijdelijk persoonsnummer, waar ik een aantal zaken mee in gang kan zetten. Ik tel nu ook al een beetje mee, want ik kan een Noorse rekening openen. Ook onze verblijfsvergunningen zijn aangevraagd en nu maar hopen dat die snel komen. Want als dat er ook is, kan ik naar de gemeente Tvedestrand om me in te laten schrijven als nieuwe inwoner van hun gemeente.
Dus Tvedestranders....................... let op..... oma Ans komt eraan.

Oma Ans

2 opmerkingen:

hennie8 zei

Hoi Ans
Ja, nu moet je daar alles regelen,om er daar bij te horen ha,ha . Jullie zullen het nu wel druk hebben , want nu kan echt alles ingepakt worden , en wat je niet meer nodig hebt weggedaan worden.Zijn er al kopers geweest voor je huis? Ik hoor het nog wel eens.
Fijne week nog groetjes Hennie

Anoniem zei

Lieve Ans,

Ik heb alles gelezen hoor.
Maar hoe staat het nou met jouw huis?

Leuk dat bij Malin op school zoveel aandacht eraan besteed wordt.

Ik volg je op de voet hoor.
Liefs van Marianne. (dehaasenco)